Wij kunnen niet zonder vrijwilligers

handjes

Beste leden, ouders en verzorgers,

Judoclub Reuver is een leuke, sportieve club die, naast de reguliere trainingen, tal van activiteiten organiseert, denk bijvoorbeeld aan de Sinterklaas activiteit, clubkampioenschappen, bandexamens, de Grote Clubactie en Judoclinics.
Deze activiteiten worden georganiseerd door de vrijwilligers van de Judoclub. Ook het wekelijks leggen van de matten en de bestuurlijke taken worden allemaal geregeld door vrijwilligers.

Omdat we allemaal weten dat vele handen licht werk maken lijkt het ons goed om de bestaande club vrijwilligers uit te breiden. Vandaar bovenstaande vraag: welke vrijwilliger wil Judoclub Reuver een handje helpen?

Lijkt het je leuk om bijvoorbeeld mee de matten te leggen, een activiteit te organiseren, beheerder/aanspreekpunt te zijn in de judozaal of bestuurslid te zijn, aarzel dan niet en neem contact op met Linda Jereskes, bereikbaar op 06-52093700 (mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of met Carly Peeters, bereikbaar op 06-10489482 (mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ).

En misschien mogen we jouw Helpende Handen binnenkort ergens voor inzetten, dat zou super zijn! We horen graag van jullie!

Sportieve groet,

Bestuur, trainers en vrijwilligers Judo Club Reuver