Judo kamp

Beste judoka’s en ouders/ verzorgers,

Eindelijk mogen en kunnen we weer een judo kamp organiseren! Op 15, 16 & 17 juli zal dit fantastische kamp plaatsvinden. Het kamp wordtJeugdkamp georganiseerd voor alle leden van judoclub Reuver geboren in 2015 of eerder. We hebben dit jaar gekozen voor de locatie van Jong Nederland in Evertsoord (gemeente Horst aan de Maas).

De inschrijfformulieren zijn tijdens de trainingen van zaterdag 22 en 29 april uitgedeeld door trainer Cor Bosman.

Mocht je nog niet in het bezit zijn van een inschrijfformulier, neem dan contact op met Daniëlle Cluitmans via volgend mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Om van dit weekend een geweldige happening te maken heeft de organisatie natuurlijk wel van iedereen een financiële bijdrage nodig. Dit jaar bedraagt deze bijdrage € 25,00 per persoon. Bij inschrijving geven de ouders/ verzorgers toestemming voor een éénmalige machtiging welke op 1 juli zal worden geïncasseerd.

Je vraagt je misschien af wat je zoal mag verwachten tijdens dit kamp? We willen natuurlijk nog niet alles prijsgeven, maar je mag er vanuit gaan dat er sport en spel aan bod zal komen. Ook een bonte avond staat op het programma. En ja…er wordt ook getraind tijdens het kamp.

Omdat de organisatie graag snel verder wil met het organiseren van het kamp verzoeken wij jullie om niet te lang na te denken en je in te schrijven vóór 15 mei a.s.

Mochten er op dit moment toch nog vragen zijn, neem dan gerust contact op met Romi Jacobs: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

We hopen natuurlijk op veel aanmeldingen!

Groetjes de activiteitencommissie van judoclub Reuver
Romi Jacobs
Stan Jacobs